maanantai 11. huhtikuuta 2016

Yllätysposteja

Minua on muistettu ihanilla yllätysposteilla viime aikoina. Ihanaa saada tämmöisiä päivänpiristyksiä todella. Tuntuu kuin minulla olisi syntymäpäivä joka viikko, koska saan näitä ihanuuksia.

Maija lähetti ihanan itsetekemänsä postikortin ja kirjeessä oli mukana atc-pohjia ja niihin sopivia kirjekuoria. Olen aina ihaillut Maijan tapaa käyttää upeita pitsejä ja kauniita koristeita kortteihinsa.





Sain ihanan kortin myös Tarjalta (hänellä ei ole blogia). Tarja on laittanut korttiinsa 3D-tekniikalla iki-ihanan kiiltokuvan. Todella kaunis kortti.




Myös Noora lähetti kauniin postikortin minulle. Hyvä tuo mietelause ja todellakin totta.





Tuhannet kiitokset kaikille muistamisesta. Ilahdutitte minua todella.

1 kommentti:

SailaMaarit kirjoitti...

Onpas ihania kortteja :)