Tein taas uusia kokeiluja ja samalla syntyi muutama Atc-kortti.
Tulostin konekirjoitustekstiä ja otin lisäksi muutamasta kirjasta sivuja. Painoin leveän pakkausteipin tekstien päälle, ja laitoin teipit lämpimään veteen. Tämän jälkeen varovasti poistin valkoisen paperin, ja tekstit jäivät kiinni teippiin. Liimasin tämän jälkeen teipit kontaktiliimalla paksuun muoviin, josta tein kortteihin ikkunat.
Käytin korteissani ilmaiskuvia, ompelukonetta, itsetekemiäni pahvikoristeita, metallikoristeita, tekstejä, niittejä, tusseja, akryylimaalia, stanssattuja kuvioita, kullan väristä gessoa, ja tietenkin teippiä ja muovia ikkunaan. Kortit ovat vapaina vaihtoon.
Kuva kertoo paremmin kuin tuhat sanaa. Ideana on se, että teksti-ikkunan takaa kuultaa kortti läpi. Kuvasin kortit ulkona aurongon valossa, joten korteissa on varjoja.
 |
| Avatut kortit |
 |
| Kortit "ikkunat" kiinni |
 |
| Kortit ikkunat auki |
Tässä kortit lähempää:
 |
| Atc Ikkuna 1/8 (ikkuna kiinni) |
 |
| Ikkuna avattuna |
 |
| Kortti |
 |
| Yksityiskohta |
 |
| Atc Ikkuna 2/8 (ikkuna kiinni) |
 |
| Ikkuna avattuna |
 |
| Kortti |
 |
| Atc Ikkuna 3/8 (ikkuna kiinni) |
 |
| Ikkuna avattuna |
 |
| Kortti |
 |
| Yksityiskohdat |
|
| Atc Ikkuna 4/8 (ikkuna kiinni) |
 |
| Ikkunan toinen puoli |
 |
| Ikkuna avattuna |
 |
| Kortti |
 |
| Yksityiskohta |
 |
| Atc Ikkuna 5/8 (ikkuna suljettuna) |
 |
| Ikkuna avattuna |
 |
| Kortti |
 |
| Atc Ikkuna 6/8 (ikkuna suljettuna) |
 |
| Avattu ikkuna |
 |
| Kortti |
 |
| Yksityiskohdat |
 |
| Atc Ikkuna 7/8 (ikkuna suljettuna) |
 |
| Ikkuna avattuna |
 |
| Kortti |
 |
| Yksityiskohdat |
 |
| Atc Ikkuna 8/8 (ikkuna suljettuna, keinovalossa kuvattu)) |
 |
| Ikkunan toinen puoli |
 |
| Ikkuna avattuna |
 |
| Kortti |
Laitan vielä muutaman valokuvan lähipäiviltä
 |
| Hiirenvirna |
 |
| Suovilla |
 |
| Maitikka |
 |
| Puutarhan kaunokainen |
 |
| Kesätaivas |
 |
| Onkohan tämä jokin leppäkerttulaji |
 |
| Illakko |
 |
| Rengasharsokorento |
 |
| Pensasmustikka |
 |
| Karkulaiset |
 |
| Rypsi (linnut kylväneet) |
 |
| Maalaismaisemaa |
 |
| Lemmikit |
Kyllä luonto tarjoaa nyt parasta kauneuttaan.
Mukavaa viikkoa ja nautitaan kesästä
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti