sunnuntai 1. elokuuta 2021

Sivuja Art-journaliini

Olen osallistunut pitkin kevättä Facen puolella haasteeseen, jossa olen tehnyt sivuja art-journaliin esitetyn kuvan perusteella. Olen tehnyt intuitioni mukaan uuden version annetusta kuvasta, ja  olen saanut kaikista kuvistani syvällisen tulkinnan. (mitä kuvastani tulee esiin)

Tässä minun sivuni, jotka olen tehnyt A4-kokoiseen vihkooni.

Olen toteuttanut sivut pääasiassa maalaamalla akryylimaaleilla käyttäen  ikoninmaalauspensseliä. Olen myös painanut silkkipapereille gellillä maaleja, ja repinyt papereista taustoja. Osassa kuvista käytin vesivärejä, puuvärejä ja vahaliituja. Ensimmäisessä kuvassa oleva kartta on risipaperia.







 

Näitä oli mielenkiintoista tehdä, ja työ vei joka kerta mukanaan. Oli upeaa lukea tulkinta.

Perustin näille haasteille oman erillisen suuremman journalin. Tulen jatkamaan kirjaani samalla tekniikalla. Tämä kirjani eroaa nimittäin toteuttamistavaltaan suuresti entistä töitäni, joita löytyy TÄÄLTÄ.


Oikein ihanaa alkavaa elokuuta kaikille.

5 kommenttia:

Sauvolaiska kirjoitti...

Upeat kuvat ja mitkä värit. Lumoavaa. Olisi ollut kiva haaste osallistua mutta en ole huomannut tätä haastetta. Kiitos kun saamme ihailla kättäsi töitä ja ajatustesi virtaa...

Leena kirjoitti...

Ihanuuksia! oikein mukavia elokuun päiviä Sinulle!

Repolainen kirjoitti...

Siis aivan upeita sivuja, pinnan rouheus... tämä on taidetta useammalla aistilla! Arvostan ja ihailen! Iloista, inspiroivaa ja energistä elokuuta!

sirkkis kirjoitti...

Näyttäviä sivuja. Tavanomaisissa art journal- sivuissa on oleellista käyttää tekstejä, mutta jos haaste - niin ymmärsin - on saada toisten tulkinta kuvan perusteella, niin tämä on oma juttunsa. Käyttämäsi materiaalit ovat monipuolisia upean värisiä.
Inspiroivaa, hyvää elokuun jatkoa sinulle xx

Nila kirjoitti...

Kerrassaan upeat kortit ihailen näitä mielelläni 🤗❤