lauantai 7. syyskuuta 2019

Uusia atc-korttejani

Tänään askartelin innolla muutaman Atc-kortin. Kaikki ovat vapaita vaihtoon.

Tässä tuotokseni: Olen maalannut kaikkien taustat akryylimaalilla ja painanut GelliPlatella väripintoja paperille. Olen leikellyt lehdistä kuvia ja niitä nyt liimailin pohjille. Ensimmäinen korttini on mehiläisvahaa  (silitetty silitysraudalla)  ja lehtikuva.
Atc-kortin koko on 6,4 x 8,9 cm.







Atc "syksy 1" (mehiläisvahakortti)

Atc "Syksy 2"

Atc "Neitoperho 1" Varattu Gunnel

Atc "neitoperho 2"Varattu Gunnel

Atc "Neitoperho 3" Varattu Bitt


Atc "Neitoperho 4" Varattu Britt


Atc "Itämaista 1" Varattu Sarille

Atc "Itämaista 2"




Olipa taas aivan ihanaa tehdä silppuja. Askartelin tuommoisia parikortteja. Kaksi kutakin samantyyppistä korttia kerralla.
Olen tehnyt nyt töissä paljon iltavuoroja ja iltaisin olen todella väsynyt. Askartelut ovat jääneet ja kaikki tarmo on mennyt rutiinien pyöritykseen. Ihanaa huomata, että värit kuitenkin ovat tallella

Oikein ihanaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille.

6 kommenttia:

Aino kirjoitti...

uiNiin upeaa värienkäyttöä näissä korteissa, ei voi kuin ihailla.Nuo Syys-korti ova erityisesti mun mieleen.

SailaMaarit kirjoitti...

Tervehdys pitkästä aikaa! Hienoja ovat korttisi :)

Heenu kirjoitti...

Todella upeat kortit 😍😍

Silkku kirjoitti...

No hei Enkuli. Olen yrittänyt ottaa sinuun yhteyttä niin täällä kuin sähköpostilla. Olet voittanut sen minun ensimmäisen Junk Journalin jonka arvoin aikaa sitten. Osoite tietoja vaan olisin kysellyt että ovat vielä samat?


Olet jälleen tehnyt upeita kortteja!

Armiida kirjoitti...

Upeaa ja värikästä. Onneksi on taitosi tallella, vaikka työ uuvuttaakin.

Emilie kirjoitti...

Ihania kortteja! Jos vain jaksaa niin taiteilu on rentouttavaa puuhaa.