torstai 10. toukokuuta 2018

Atc-vaihto

Sain eilen ihanuuksia Siskolta.
Huomasin, että hän oli tehnyt ihanat mansikkakortit, ja minun oli aivan pakko saada pieni mansikkatyttö itselleni. Vaihdoimmekin neljä korttia loppujen lopuksi.

Tässä Siskon kortit minulle:


Atc "Ensimmäinen mansikka"

Atc "Home"

Atc "Seitsemän kuppikakkua 7/7"

Atc "Haaveilija"

Sisko lähetti minulle tapansa mukaan värejä... värejä... ihania värejä.







Olipa taas kiva vaihto. Tykkään näistä korteista paljon. Näissä on kaikissa upea positiivinen tunnelma. 
Isot kiitokset ihana Sisko.
Itse olen ollut hidas lähettämään kirjeitä nyt, ja oma kirjeeni läksi postiin vasta tänään. Työpäivän jälkeen olen ollut todella väsynyt ja en saa oikein mitään iltaisin aikaan. Yöni menevätkin lonkkani kanssa pyöriessä. Onneksi olen nyt leikkausjonossa Tampereelle.


Tänään oli kesän ensimmäinen päivä. Meilläkin oli aurinkoista ja oli upeaa nauttia kauniista päivästä.
Lumet ovat saaneet lopultakin kyytiä ja pälvistä putkahtelee kevätkukkasia. Lunta on vielä jonkin verran takapihalla, mutta kyllä se kesä tulee. Tässä vielä kukkasia iloksesi.









Mukavaa loppuviikkoa kaikille.

3 kommenttia:

Anneli A kirjoitti...

On todella upeita kortteja. Ja kauniita kevätkukkia. Aurinkoista viikonloppua sinulle!

Tuula - Villatuta kirjoitti...

Suloisia kortteja sinulla siellä.
Luonto on herännyt vauhdilla, ihania kuvia. Meille on huomiseksi melkein luvattu hellettä:)
Leppoisaa viikonloppua sinulle:)

Sari K kirjoitti...

Kauniita kortteja ja kukkasia. Nivelvaivat ovat kyllä harmillisia, toivottavasti vuorosi tulee pian ja saat leikkauksesta avun. Kivuttomampia kevätpäiviä <3