perjantai 23. joulukuuta 2016

Atc joulukalenteri -vaihto

Osallistuin face-bookin puolella Piikun emännöimään atc joulukalenteri-vaihtoon.  Vaihto oli myös Piikun blogissa esillä. 
Esittelen  joka päivä yhden saamani ja tekemäni kortin

Joulukiireiden vuoksi esittelen nyt loput korttini

Ensimmäisenä Fairstylen kortti "jääkarhujen Joulu", joka on suloinen hopeaa hohtava kortti.
ToisenaTarjaK:n ihana reseptikortti (ei blogia)
Kolmantena Kaisan upea jouluinen kortti



Omat korttini

Olipa ihana haaste. Isot kiitoshalit Piikulle.

1 kommentti:

fairytale kirjoitti...

Hei! Mulla oli joulun aikaan niin kova stressi ja väsymys, että jäi vähän tää kalenterihomma enkä saanut edes aikaiseksi laittaa esille kortteja saati päivittää blogiin. Mutta laitoin ne kuitenkin "pockettiin" ja laatikkoon ja nyt otin ne uusin silmin esille ja mitä ihanuuksia sieltä löytyikään. Olen juuri päivittämässä muutenkin atc kansiota. Mulla oli viime vuodelta jäänyt kirjoittamatta tiedot taakse ainakin 15 kortista ja mullahan valmistui tässä eilen se 8 kortin sarjakin. Eilinen päivä menikin sitten kasatessa kortteja. Mutta vaikka mun koti saattaa muuten olla epäjärjestyksessä niin atc kansio on järjestyksessä (vanha toimistotyöntekijä :D) ja nyt laitan loputkin atc:t kansioon. Ja teen tässä vielä lisää kortteja kun Leimailutaivaskin lähestyy jos siellä muutama kortin sais vaihdettuu. Oon aina välillä ihaillut kansiosta kortteja. On ne vaan niin ihania kaikki. Kiitos sinullekin vaihdoista ja vaihdellaan taas keväämmällä jos sopii... <3