torstai 30. huhtikuuta 2015

Atc-vaihto

Toinen superihanuus tuli minulle Uunalta.
APUA MIKÄ IHANUUS. Olen sanaton.
Skannerini ei toista ihanaa hopeaa ja kultaa, mitä sivuissa on käytetty

Kansi

Kameralla otettu kuva

Ensimmäinen sivu

Kameralla kuvattu kuva

Atc-kortti Muisto menneisyydestä 1

Toinen sivu


Kameralla otettu kuva

Atc-kortti Muisto menneisyydestä 3

Kolmas sivu (alalaidassa on kivaa hiekkaa)
Kameralla otetussa kuvassa näkyy kultamaali paremmin

Neljäs sivu, jossa ihanaa hiekkaa ja muistojen lähde

Kameran kuvassa näkyy, että lähde läikehtii ihanasti

Viides sivu
Kameralla otetussa kuvassa näkyy sivun kolmiulotteisuus paremmin

Kuudes sivu

Kameralla otettu kuva

Atc-kortti perhosleikki

Seitsemäs sivu

Kamerakuvassa näky upeaa kultaa

Kahdeksas sivu
Kahdeksas sivu kameralla kuvattuna


Yhdeksäs sivu

Atc Dear Dora


Kymmenes sivu

Takakansi

Kameralla otettu kuva


APUA TÄTÄ KAUNEUTTA JA IHANUUTTA. Sivuissa on tosi upeat värit ja kaikki hahmot aivan kuin eläisivät ja tulisivat sivuista ulos. Kauniisti on Uuna käyttänyt mixedmediaa tässä kirjassaan
Onpa minun opeteltava kauan omilla mömmöilläni, että oppisin tekemään näin huikaisevaa jälkeä.

Kirja on osa sielunmaisemaani. Minua kiehtoo patsaiden liikkumattomuus ja kauneus, saviruukut ja varsinkin se, mitä saviruukun pinnasta tihkuu ulos. Rakastan tukevia pilareita, salaperäisiä portteja ja kiveä ylipäätään. Kivi on ikuisuutta kuten tämä muistojen ihana lähde. Ihana vesi tuolla ikuisen kiven joukossa. Minulle tämä kirja on tosi puhutteleva. Miten hauras onkaan perhonen tai pieni kukka. Ne edustavat minulle ihmistä ja hänen pienuuttaan ja haurauttaan. Näin minä tulkitsen tätä taideteosta.

Tuhannet kiitoshalit Uunalle tästä HUIKAISEVAN IHANASTA aarteesta

5 kommenttia:

sini kirjoitti...

Kaunis, upea, puhuttelevia kuvia!

Melissa kirjoitti...

Upeita. Nautinnollista vappua

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos itsellesi hienosta vaihdosta ja samalla kiitos aikaisemmista korteistasi. Silloin en itse ymmärtänyt mitään hylsyistä enkä koteloista, oheismateriaalista puhumattakaan. Nyt halusin vähän hyvittää sinua ensimmäisestäkin vaihdosta.
Tuntuu hyvältä että tykkäät Muistojen lähteestä. Runsaasti olet kyllä kuvia laittanut :-DDD

Anonyymi kirjoitti...

Ihku ihanat

Tiinanaskartelut kirjoitti...

Ihanat :) Vaihdettaisiinko taas muutama kortti; merkkasin albumiisi kolme korttia, mutta enemmänkin voisin vaihtaa, jos vaan löydät minun albumeistani sopivia vaihtareita tai sitten voin tehdä erityisesti sinulle uudet kortit :) Ilmoitteleppa itsestäsi!