perjantai 9. tammikuuta 2015

SoulGollage-kortteja

Tein 10 SoulCollage -korttia, jotka ovat  kooltaan 12,5 cm x 20 cm.
Nämä kortit jäävät itselle itsetutkiskelua varten. Kortit on tehty lehtien silpusta pahville, joten tämä ovat mielikuvitusta. Olen laminoinut nämä korttini, että ne olisi helppoja käsitellä. Näin vuoden alussa sitä miettii, mikä on voimaeläimeni ja mikä kasvi tai väri antaa minulle voimia tänä vuonna.

Korttien ideana on etsiä lehdestä kuvia, jotka puhuttelevat jollain tavalla. Kortit ovat alitajunnan tuotetta, sillä saan semmoisen inspiraation näitä tehdessä etten ehdi ajatella. Joku asia avautuu minulle vasta myöhemmin tutkiskellessa. Mietin myöhemmin, mikä syy ja tarkoitus oli tehdä tämä kortti itselleni.

















Näitä on todella rentouttavaa tehdä. Olen laittanut muut  SoulGollage-korttini sivupalkissani olevaan kuvakansioon. Taitaa päässäni liikkua eriskummallisia asioita.
Toivottavasti sinäkin saat korteistani voimaa itsellesi.

Ihanaa viikonloppua.

8 kommenttia:

Susanna kirjoitti...

No kyllä noista jos mistä saa voimaa! Ne on vahvoja ja samalla herkkiä kortteja! Upeita! Niin kuin on upeita ne sukat jotka meille lähetit! Miljoonat kiitokset ihanalle. Sinä se selkä ja lonkka kipeenä olet jaksanut kutoa meille vaan lahjoja. Olet sinä aikamoinen!!! Kiitos vielä! Terkut täältä!

Kix kirjoitti...

Tosi upeita!

Inspiration, Viltsumari kirjoitti...

Tänne asti tulvahti sisäistä valoa ja voimaa. Tuo kolibri on aivan huikea ja leijonakortti kanssa. Hyvää viikonloppua ihanainen

Der Seidenspinner kirjoitti...

Hei!
Todella hienot kortit ja puhuttelevat! Minä aina ihastun näihin ajatuksiin, kun intuitiivisesti jotain tehdään ja voimaeläimet ovat oikein sopiva juttu tähän! Tosi hienot kortit, voi että!!!! Minulle jäi tuo kauris mieleen, rauhoittava vihreä metsäinen kortti!

marumummeli kirjoitti...

Tosi kivoja kortteja.

pirkko kirjoitti...

Mahtavan hienot kortit, kiitos kun jaoit ne kanssamme <3

Ruiskaunokki kirjoitti...

Raikkaita, ilmavia, voimaannutavia, piristäviä kuvia, kiitos! Hyvää tammikuun jatkoa!t. Sinisen sohvan emäntä

Anonyymi kirjoitti...

Ihania! Oon juurikin miettinyt mun omaa voimaeläintä ja mikä se on, epäilen että susi, mutta tarvitsee vielä tutkia ja perehtyä asiaan enemmän.