maanantai 20. tammikuuta 2014

Atc-kortteja

Tänään olen tehnyt muutaman atc-kortin. Varaan Susannalle vuoron valita, olisiko sopivia vaihtareita. Olen monta korttia velkaa. Muuten kortit ovat vapaita vaihtoon.

Tässä tämäniltaiset kortit.

Kupolit Varattu

Juuret 2 (mömmöilty työ) Varattu

Tummat silmät Varattu

Portti Varattu

Delfiinin laulu Varattu

Kasvu 2 Varattu

Pitsiliinan päällä (kuva Susannan blogista) Varattu

Salaisuus (peltikortti, jossa kiviliusketta) Varattu

Metsän kaunotar

Mukavaa viikon jatkoa kaikille

9 kommenttia:

Paula kirjoitti...

Portti-kortti (hienosti rimmaa) on vaikuttava! Olen ihaillut myös noita viimeaikoina tekemiäsi "mömmöilyjä" :)

Susanna kirjoitti...

OOOOHHHHH! UPEITA! Ja että minäkö saan valita!?! IIK Ihanaa! No minä varaisin: Juuret2, Portti, Delffiinin laulu ja kasvu ;))) Apua minä rohmusin melkein kaikki! Ihana Luna-tyttökin on siellä kuvassa. Upea kortti! Kivaa päivää sinulle soulsister ;)

kosotäti kirjoitti...

Tuo metsän kaunotar oikein loistaa, tykkään ja paljon.

Vilimarika kirjoitti...

Minun kuoreen voisi sujahtaa Kupolit-atc jemmaan. sitten olisi kaksi korttia kuoressa. Eikös vain. :)

sirkkis kirjoitti...

Upeita ovat. Portti on suosikkini.

RaijaAnnikki kirjoitti...

Ihania. Kiitos postista -sain tänään.Hupsista myös...nimittäin en ollut antanutkaan sulle uutta os. kun olen muuttanut jo yli vuosi sitten.Kortit ovat kotona ja kaikki hyvin-kiitos itellan kun käänsi tänne.
Ovat ihania ja tykkään kovasti. Postailen myöhemmin esille. Mukavaa päivän jatkoa.

Jaana H-V kirjoitti...

Ihania kaikki!!

Anemone kirjoitti...

Voi kun täällä taas ihastellaan...
Voisinko varata Tummat silmät ja Salaisuus kortit ? Jos vielä vapaina ?

Heenu kirjoitti...

Voi mitä ihanuuksia oletkaan taas tehnyt