keskiviikko 25. elokuuta 2010

Löytöjä



Minä olen vannoutunut kirppari-ihminen. On ihanaa joskus vain katsella kaikkea ihanaa. Aika usein mukaan tarttuu jotain tärkeää ja tarpeellista.  Joskus jopa melkein tarpeetonta - mutta kaunista. Voi kuinka usein saa iloita siitä, miten paljon taas säästi. Varsinkin lasten ja nuorison vaatteita on löytynyt vaikka kuinka paljon. Ihania lasten kirjoja  on löytynyt Mimosalle. Hän lukee kangaskirjoja, jotka ovat uusia pesukoneessa käynnin jälkeen. Samoin itselleni olen löytänyt kaikkea kivaa.


Tässäpä esittelen viimeisimpiä löytöjäni





Tässäpä lempiväriäni oleva koru, joka maksoi 2 euroa. Tämä ei ole varmaankaan aitoa hopeaa ja kiveä, vaan ihan jotain kovaa ja painavaa muovia? (ts rihkamaa). Tämä seikka tosin ei merkitse minulle mitään, sillä kivi on näin jännittävä toiselta puolelta.Eikö ole aivan ihana


Sitten varsinainen heräteostos. Tämä laukku on kooltaan 39 x 22 cm





Tyttäreni sanoi, että tämä on aivan minun näköinen. Rakastuin tähän ensisilmäyksellä





Tässä lähikuva kirjailuista ja helmistä.





Ja löysin vielä tällaisen hameen. Tämä hame on ylhäältä tyköistuva ja helma levenee alhaalta. Pituus on nilkkoihin asti.  Ilokseni huomasin kotiin tultuani, että tämä on valmistettu Suomessa ja on materiaaliltaan puolipellavaa. Tämä ostos on minulle vähän pitkä, mutta onnekseni hameessa on kuminauhavyötärö, joka on helppo ommella alemmas saumurilla ja tikata ompelukoneella. Saan näin tehtyä kauniin ja siistin uuden vyötärönauhan. Näin minun ei tarvitse muotoilla tätä ihanaa helmaa ja pitsiä.





Tässä hame takaa. Alhaalla keskellä on kiva halkio. Helmassa on kiva pitsi.

Ei kommentteja: