torstai 25. kesäkuuta 2020

Toisetkin Tylypahkat

Neuloin Mimosalle Tylypahka-sukat ja esittelin ne TÄÄLLÄ.
Lupasin neuloa  myös Mimosan ystävälle Sannille samanlaiset, ja sain kuin sainkin tehtyä nämä isotöiset sukat hänellekin.
Malli on ilmainen ja löytyy TÄÄLTÄ.






Muuta en olekaan saanut aikaiseksi. Askartelut ovat olleet nyt aivan nollassa.
Olen ollut töissä joka toinen viikko normaalisti, ja joka toinen viikko olen ollut eläkkeellä. 
Kiirettä on piisannut. Olen nauttinut nyt helleviikosta ja pienestä matkasta Kalajoella. Laitan reissukuvia esille kun ensin ehdin siirtää kuvat koneelle.


Oikein ihanaa kesäistä viikkoa kaikille.

7 kommenttia:

Tarja K/Ruusu-unelmia ja villasukkia kirjoitti...

Ihanat sukat <3 Kiireitä ja monenlaisia kesäpuuhaa on ollut myös minulla. Neulotaan ja askarrellaan sitten enemmän talvella :) Leppoisen lämpimiä kesäpäiviä!

Armiida kirjoitti...

Hienot sukat. Yhdet yksiväriset sukat olen minäkin kutonut, toiset, kirjoneuletta olevat, ovat vielä teriä vailla.
Lämmöstä kannattaa nauttia silloin kun sitä on, näinhän se on.

Sartsa kirjoitti...

Edelleen upeat! Eikös näistä tämänaiheisista oo joku ohjekirjakin? Potter kavereineen on yksi lempihahmoistani ;)

enkulin käsityöt kirjoitti...

Malli on ilmainen ja löytyy https://www.ravelry.com/patterns/library/tylypahka-sukat-hogwarts-socks?fbclid=IwAR3ji91nImbTqx3G4AMiHmY7M3iFX_GmYO_pB0zI-XxM-OCBHbSKcg6X5KA

Sartsa kirjoitti...

Juu olen käynyt sen sieltä jo nappaamassa kirjastoon. :)

Anonyymi kirjoitti...

Minäkin tein kevättalvella lapsenlapselle ja kaverilleen nämä sukat. Lupauduin tekemään ennen kuin näin kuvan sukista. Mutta lupaus oli pidettävä ja sukat tehtävä, vaikka välillä ajattelin, että valmistuvatkohan edes rippilahjaksi (viiden vuoden kuluttua ripari).
Suuritöiset sukat ovat, mutta valmis tulos on hieno.

Liisa kirjoitti...

oho!
siinä on puikkoa saanu heilutella ja tikutella:)
Todella kauniit sukst:)
Taitava olet neuloja.
Hyvää kesän jatkoa,Sinulle 💛