keskiviikko 13. joulukuuta 2017

Joulupostia

Voi apua minkä ihanuuden TarjaK lähetti minulle ja sain eilen paketin. Tarjalla ei ole blogia, joten en voi laittaa linkkiä.

Tarja on taitava askartelija ja rakastaa steampunk-tyyliä kuten minäkin.
Sain tämmöisen ihananan tuikkukortin ja upean muistikirjan.



Viitari liikkuu tietenkin....

Kirja on koristeltu takaakin



Onpa kirjassa hauska mietelause. Saavutin iällisesti jo seniori-iän vastattain. Minulle vuodet eivät merkitse mitään, vaan ne ihanat muistot merkitsevät. Ihana yhteensattuma todella. Onnihan koostuu pienistä asioista ja minä olen todellakin onnellinen ihminen. Olen lisäksi suuri Aira Samulin fani, ja olen päättänyt tehdä "Aira Samulinit". Ihanaa nähdä miten energinen ja iloinen ihminen hän onkaan. Olen lisäksi päättänyt nousta mieheni moottoripyörän kyytiin niin kauan kuin jalka nousee. Joten en anna vanhuuden ja kipujen nujertaa.

Isot kiitoshalit Tarjalle. On ihanaa huomata, että olemme samalla aaltopituudella. Aina olemme toistemme mielessä ihana ystäväni.

Minulla on nyt kolme päivää vapaata ja menen nyt kipin kapin askartelemaan.

Mukavaa loppuviikkoa kaikille.

9 kommenttia:

Loreal Blondi kirjoitti...

Mukava saada yllätyksiä ystäviltä! Hieno!!!
Minäkin olen ajatellut tehdä Aira Samulinit ja panna vielä paremmaksi, eli aikomus on elää 100 vuotiaaksi ja sen jälkeen tehdä 5-vuotis-suunnitelma. Ja toiveena on, totta kai, onnellinen ja mahdollisimman terve elämä!

Jaana H-V kirjoitti...

Ihanaa postia olet saanut!

Tuula - Villatuta kirjoitti...

Kauniita kortteja on postipoika tuonnut:)

Silkku kirjoitti...

Onpa ihanaa postia:) Mukavaa talvi päivää ♥

Päden paja kirjoitti...

Tuollaista postia onkin mukava saada:) Leppoisaa päivää❤

Saassa kirjoitti...

Kylläpä onkin kaunista postia ystävältä. Oikea hyvänmielen yllätys.

Emilie kirjoitti...

Hienoa, onnea vaan! Ihana yllätys!

TeSa kirjoitti...

Ihastuttavia!

Armiida kirjoitti...

Aivan ihanaa postia.