perjantai 19. toukokuuta 2017

Siskon upea letteri

Ihanuutta olen jälleen saanut ihailla. Sisko lähetti letterinsä. Harmi, että oma letterini ei ole vielä valmis. Olen ollut kamalan flunssan kourissa. Tämmöinen posti piristää todella toipilasta.


Katsokaa mikä ihanuus!



Letteri edestä

Apua mikä ihana härpäkekoriste!

Letteri takaa. Upeita stanssattuja juttuja
ja muita ihanuuksia.



 Tässä atc-kortit:



Atc "Time flies"

Atc "Pitsikruunu"

Atc "Sininen kukka"

Atc "Vaa'alle astuminen pelottaa"

Atc "Leppäkerttu"

Atc "Odotus"

Atc "Life is good"

Atc "Ahdistus kevätjuhlamekossa 2/2

Atc "Elukat"

Voi apua mitä ihanuuksia. Varasin Siskolta kortteja, jotka olivat jo menneet. Hän teki minulle uusia. Nämä ovat kyllä aivan huippuja. KIITOS.


Sisko oli askarrellut minulle upean postikortin.....


Jä lähetti minulle VÄREJÄ VAREJÄ

Ja bling bilngiä

Ihan naurattaa. Miten ihmeessä Sisko on kurkannut  sielunmaisemaani. Ihania värejä hän minulle valitsi ja upeita Intialaisia kuvia. Intiafanina olen aivan hurmaantunut. Ja minähän olen kuin harakka - aivan hulluna kaiken kiiltävän pierään.

Kiitokset ihana Sisko näistä ihanuuksistasi.

Mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille.

5 kommenttia:

Leena kirjoitti...

Ihanuuksia! Aina kun katson näitä Sinun kuvia, niin harmistun siitä, että kun olen näin vanha. Minä olin aikoinani niin kova askartelemaan kortteja, mutta ei ollut silloin edes materiaaleja niin kuin on nyt.... Ihanuuksia on kaikki, ihanat kuvat! mukavaa viikonloppua!

Silkku kirjoitti...

Ihana PL, ihanat kortit ja kaikki muukin:)

Anonyymi kirjoitti...

Oletpa saanut ihanan letterin! Tosi mielenkiintoinen ja hauska.

Toivottavasti olosi on jo helpottunut.

Jaana H-V kirjoitti...

Onpa ihana kokonaisuus!!

Susanna kirjoitti...

Oi että mitä ihanuuksia olet saanut! ♥