lauantai 2. huhtikuuta 2011

Haruni



Olen ollut todella kiireinen, enkä ole ehtinyt tänne blogimaailmaan päivittämään mitään. Nuoriso muutti viimeviikonloppuna isompaan asuntoon, ja olin hoitamassa pikku Mimosaa muuton aikana.


Iltaisin töiden jälkeen olen neulonut ahkerasti. Kirjauduin Ravelyyn, ja sieltä löytyi Haruni-huivin malli. Tulostin ruotsinkielisen ohjeen, joten olen nyt opiskellut ruotsia ahkerasti. Käytin huiviini Rose mohairia, jota kului kaksi ja puoli kerää.





Tässä salaman kanssa otettu kuva huivista. Kuten ehkä huomasit, huivi on neulattu mattoon kiinni pingottumaan (kostutin huivin). Mallissa huivi oli kauniin sininen, mutta minun huivini on jostain kumman syystä vihreä. Jouduin monta kertaa purkamaan huiviani, koska oli työn ja tuskan takana ymmärtää ohjetta. Rose mohair ei ole maailman helpoin lanka purkaa. Olen nyt tyytyväinen, sillä sain kuin sainkin kuviot kohdilleen.


Menen tänäänkin Joensuuhun ja skannaan illalla lähikuvia huivistani kunhan se on kuivanut.

Ei kommentteja: