keskiviikko 3. lokakuuta 2018

Uusia Atc coinsejani

Olen askarrellut eilen ja tänään väriterapiaa.
Minua on aina kiehtonut Venetsian Karnevaalit ja olenkin askarrellut monet naamiot atc-kortteina. Yritin kokeilla nyt, mahtuuko naamio coin-korttipohjalle.

Tässä tuotokseni:


Kameralla otettu kuva

Höyhenet menevät reunojen yli - kortit mahtuvat kuitenkin säilytystaskuun

Kortit skannattuina


Tässä kortit lähempää. Olen piirtänyt kasvot mallista.


Atc coin Karnevaalit 1/5 Varattu Sailalle

Atc coin Karnevaalit 2/5 Varattu Sauvolaiskalle

Atc coin Karnevaalit 3/5 Varattu Tiinalle

Atc coin Karnevaalit 4/5

Atc coin Karnevaalit /5

Atc coin Daami (leima Lynne Perella)

Atc coin Syksy 1/2

Atc coin Syksy 2/2

Atc coin Ovi

Ovi avattuna (kuva oma valokuva)



Olipa kivaa taas askarrella. Varsinkin noissa naamioissa luiskahti aika aivan huomaamatta. Korttien taustat olen maalannut itse tai painanut Gelliplatella
Kaikki kortit ovat vapaita vaihtoon.


Mukavaa lokakuun viikkoa kaikille.


9 kommenttia:

Fairytale kirjoitti...

Mäkin on aina tykännyt naamioista <3 Upeita coinseja olet tehnytkin <3 Ihana tuokin coinssi missä on ovi <3 Ja toki mä fanitan suuresti myös Timppaa. Huomasitko mun sivulla tämän päivityksen? Klikkaamalla nimeä pääset sinne :D heh heh.
Ootko jo toipunut hyvin?

Fairytale kirjoitti...

Ai niin, sitä piti vielä sanoa, että itse olen ostellut myös paljon Marikalta eli Käsitellen liikkeestä. Ja häneltä oon myös kysynyt parista tuotteesta mitä ei ole löytynyt mistään niin hänempä kautta olen saanut. Ja hänellä nopea toimitus myös ollut aina

pike kirjoitti...

Tykkäsin tuosta kärpässieni kuvasta kaikkein eniten, kaikki kyllä ovat kauniita ja erikoisia,en osais tehä ite.

Mari kirjoitti...

Oi miten kauniita, aivan kuin koruja! Upeat värit :)

Der Seidenspinner kirjoitti...

Voi, onpa upeita coinseja! Väreissä on voimaa!

Saassa kirjoitti...

Upeita ovat korttisi,mielikuvituksellisen kauniita. Ihanat aiheet ja värit

sirkkis kirjoitti...

Vaikuttavia daameja koruineen ja koristeineen. Olet tehnyt hienoja kolikoita.
Hyvää päivän jatkoa xx

Kristiina / Kauniimpaa kuin koskaan kirjoitti...

Ihania kortteja💕Piti ihan pysähtyä jokaisen kohdalle. Mukavaa lokakuun alkua sinulle

Marjut kirjoitti...

Ei voi kun ihastella, UPEITA!
Mukavaa viikonloppua