lauantai 9. joulukuuta 2017

Joulun odotusta

Joulukuu menee töiden merkeissä. En jaksa iltaisin koneellakaan pyörähtää. Joulumieli hiipii silti hiljaa sydämeeni. Kuuntelen jo joululauluja työmatkalla ja minulle on alkanut saapua jouluposteja.

Ihana sielunsisareni Susanna teki minulle joulukalenterin, jonka laitoin koneeni viereen, Suloiset lahjapussit kätkevät sisäänsä voimaa, viisautta ja rakkautta. En raski heittää avattuja luukkuja pois, vaan säilytän avatutkin luukut narussa kiinnitettynä.





Susanna hellii minua kuten aina, ja on tehnyt minulle plannerikorun (joka kulkee mukanani joka paikkaan), ja kaksi taitavasti tehtyä kirjasta.


Voi apua näitä ihanuuksia mitä Sussu saa aikaan taikasormillaan.....

Rakastan näitä Anna-Mari Westin kortteja



Eilen sain kauniin joulukortin Marja-Riitalta. Hänellä ei ole blogia. Marja-Riitta on tehnyt itse enkelikorttiinsa upean taustan gelliplatella ja suihkeilla. Ihana idea todella, jota on aivan pakko kokeilla.  Itse olen aina käyttänyt akryylimaaleja. Tuleepa suihkeilla kaunis ja mystisen satumainen värimaailma. Todella ihana kortti.




Isot kiitoshalit Sussulle ja Marja-Riitalle näistä ihanuuksista.

2 kommenttia:

Silkku kirjoitti...

Niin kyllä tuo Susanna on aika taikasormi ja ihana yllättäjä:) Kaunis on myös Marja-Riitan kortti:)

Repolainen kirjoitti...

Oih, ihania ystäviä, joiden työt tuovat päivä päivältä joulua lähemmäksi!
Voimia työhön, arkeen kokonaisuudessaan; ja kasvavaa joulumieltä - kiireetöntä-suorituksista vapaata toivottelen minäkin täälät!!
Hörhöliina myös ihana - ilmeikäs ja mitä värit! Wau!