keskiviikko 14. kesäkuuta 2017

Yllätyspostia Siskolta

Sain viime viikolla upean kirjeen Siskolta. Meillä oli taannoin korttivaihto ja Sisko oli löytänyt minulle keräämiään kuvia lisää ja lähetti minulle yllätyspostia.

Minulla on jo inspiraatio valmiina. Mietin ensin, että kuvaan materiaalit vasta sitten, kun saan jotain valmista aikaan, mutta pakko nämä nyt on laittaa blogiin samalla kun kuvaan Siskon tekemän ihanan kotelon.  Katsokaa näitä kaikkia ihanuuksia.


Voi tätä suloista koteloa


Kotelossa on aivan hurmaavat härpäkkeet.
Sisko oli lähettänyt metallikukkasia ja tuollaisen tupsunauhan





Kotelo takaa

Sisko on leimannut korttiinsa kauniit ruusut ja oi oi noita upeita taustoja, jotka Sisko on tehnyt teipillä ja liimalla.
Ovat niin kauniita, että säilytän nämä näin aarteenani.




Sisko on löytänyt värejä minulle....

... ja vielä lisää värejä. Kaikki eivät mahtuneet edes kuvaan.




Arvaatte varmaan, että olen aivan onnessani. Noistahan saa vaikka mitä tehtyä. Ihan naurattaa tämä Siskon kyky nähdä sieluni syvimpään sopukkaan asti. Todella hyvin hän on nähnyt ja ymmärtänyt.

Kiitokset ihanalle Siskolle ja oikein mukavaa viikkoa kaikille.


6 kommenttia:

Tuula - Villatuta kirjoitti...

Kovin kauniita kortteja olet saanut, minäkin tykkään näistä♥

RaijaAnnikki kirjoitti...

Tosi ihania kaikki.

Eija kirjoitti...

Ihanaa postia! Mukavaa viikkoa sinullekin!

Kix kirjoitti...

Kyllä on kauniit tummanpuhuvat kortit.

ritva kirjoitti...

Ihanaa postia sait kauniita kortteja:)

Jaana H-V kirjoitti...

Ihanan väristä postia olet saanut!!