keskiviikko 11. marraskuuta 2015

Atc-vaihto

Esittelen tänään kaksi aivan huippu huikean ihanaa kirjettäni. Sain nimittäin Macalta kirjeen yllättäen. Hän oli löytänyt kaksi varaamaani korttia ja lähetti minulle.

Atc Mietiskelijät

Atc Olen juuttunut tänne


Ihana enkelikortti. Varmaankin Maca on itse tehnyt tämän



Ihanaakin ihanampi virkattu enkeli


Olen minä vaan onnentttö. Tuo mietiskelijät -kortti on tosi tosi hauska ja hahmot suloisia.  Samoin tuo olen juuttunut tänne -kortti lumosi minut heti ensi näkemältä. Ihanat värit ja kaunis sommittelu. Ihanuus.

Minä en ole vielä tehnyt jouluaskarteluja. Tuollainen vintage joulukortti on aivan ihana ja heti tuntui Joululta. Samoin tuo virkattu enkeli toi jo Joulunmurusia mieleeni. Pakko aloittaa jouluaskartelu.

Kiitokset ihanalle Macalle upeuksistasi.  
Minulta löytyi kirjekuori, jossa kaksi korttia odottelee lähettämistä. Laitan kirjeen huomenna postiin.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hienoa postia! Tykkään erityisesti noista Mietiskelijöistä.

Saassa kirjoitti...

Maca tekee upeita kortteja. Mietiskelijät on todella upea, mutta myös tuo juuttunut. Ja niin paljon muuta kaunista vielä mukana. Ihanaa postia :-)

Maca kirjoitti...

Kiva, että tykkäsit! Jotain etsiessäni löysin kuoren ja ajattelin laittaa postiin, ennenkuin hukkaan sen.

Apris kirjoitti...

Ihania kortteja ja kaunis enkelikoriste. Minäkin jemmasin lehdestä "mietiskelijät" juurikin ATC-kortteja varten.