perjantai 17. huhtikuuta 2015

Apriksen korttirinki

Apris järjesti haasteen, jossa tehdään kortit samoista materiaaleista. Rinkiimme kuuluu minun lisäkseni Apris, Tiinu ja Eija  
Nimissä on linkit jokaisen korttiin


Nämä materiaalit Apris lähetti meille kaikille ja teimme jokainen  oman näköisemme kortin.
Tämä leimailujen väritys on minulle aivan uusi ammattiala, joten mietin osaanko edes tehdä yhtään mitään. Yritin siis suoraansanoen matkia muissa blogeissa ihailemiani kortteja.

Tässä Apriksen lähettämät materiaalit




Tässä yksinkertaisuuden huippu tuotokseni





Olen aika onneton tumpelo tässä, mutta varmaankin opin. Ehkäpä jännitin uutta juttua liikaa, koska en uskaltanut "revitellä" kuten tavallisesti. No jokatapauksessa kivaa oli ja postitan nyt vuorostani jokaiselle osallistujalle omat valitsemani materiaalit.
Kiitokset Aprikselle kivasta korttiringistä.
 

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ahaa, tässä jokainen postittaa kaikille tarvikkeet. Jännä ja mielenkiintoinen haaste.
Oma korttisi on ihan hieno, älä turhaan moiti sitä :-)

Eija kirjoitti...

Hieno kortti ja olet värittänyt kuvan kauniisti. Minä olen ekaa kertaa mukana ringissä ja jännittää kans melko paljon :) Innolla odottelen uusia tarvikkeita sinulta <3

Tiinu kirjoitti...

Hieno korttihan täältä löytyi,ihan turhaan todellakin moitit itseäsi :) Kiva taas nähdä miten erilaisia kortteja meillä kaikilla onkaan. Innolla odottelen sinun materiaaleja.

Apris kirjoitti...

Ja höpö höpö. Tosi hieno kortti. Ihanasti väritit kukat. Ja sinä olet saanut käytettyä muitakin papereita kuin vain tuon lilan. Minä myös odotan suurella mielenkiinnolla materiaalikuortasi. Mukavaa alkavaa viikkoa.

Marjut kirjoitti...

Kaunis!

pikku-peikko kirjoitti...

on kaunis kortti ja ehkäpä siniset kukat on vaan miun juttu :)