torstai 14. marraskuuta 2013

Voitto

Tänään tulin kotiin ja minua odotti kaksi paksua kirjettä. Voitin Kristiinan Silmukat-blogista upeaakin upeamman palkinnon.

Sain VIHREÄN neulotun liinan. Olen varmaankin maininnut, että nimenomaan vihreä on lempivärini.

Katsokaa, miten ihana itseneulottu liina minulle tuli

Liinan halkaisija on 44 cm

Lähikuva liinan keskeltä

Liinan reunakuvio

Kuva otettu ilman salamaa. Aiempien kuvien väri on oikea

Tämä ihana kortti oli mukana
 
Voi että minä olen sitten onnenmyyrä. Ihanan ja suuritöisen liinan voitin itselleni. Tämä liina tulee käyttööni ja on todella mieluisa.
KIITOS IHANA KRISTIINA - TÄMÄ ON UPEA

7 kommenttia:

Manumiina kirjoitti...

Olet todella onnenmyyrä! Ihanan liinan olet voittanut ja vielä niin hyvän värisenkin :)

TeSa kirjoitti...

Onnea upean liinan voitosta.

Susanna kirjoitti...

Whooooouuuu! Aivan upea ja vieläpä vihreä! Ihana myös tuo kortti! Olet ystäväni onnekas! Mutta niinhän Enkulit ovatkin ;DD

Heleena kirjoitti...

Wau, miten ihana! onnittelut voitosta! Korttikin on niin sopiva ja kaunis!

KristiinaS kirjoitti...

Ai kun on kiva lukea että liina on mieluisa. Ja että se tulee käyttöön:) Mua niin harmittaa kun blogeissa jostain saadusta tuotteesta kirjoitetaan "tää on niin nätti ja hieno ettei raaski käyttää". Pöh, käytettäväksihän tuotteet on tehty.
"Kortti" on kalenterikuva. Mä aina säästän seinäkalentereiden kivat kuvat kun niitä voi uusiokäyttää just kortteina tms.

enkulin käsityöt kirjoitti...

Nimenomaan. Laitoin liinan pöydälleni ja otan siitä vihreää voimaa :D

Vilimarika kirjoitti...

Ihana liina!
Sitä tässä tulin sanomaan, etä meille tuli yllärivieraita viikonloppuna ja tänäänkin, joten atc-urakka on kärsinyt hieman. Yksi vasta valmis. :( Nyt kuitenkin sinun atc-korttisi ovat ekana työn alla, joten eiköhän ne pian valmistu. :)