torstai 3. lokakuuta 2013

Kansio Atc-korteista

Olen askarrellut jonkin aikaa jo toista Art Journalia. Tämän tein Tarja O:n minulle tekemistä atc-korteista. Yritin tehdä maanläheiset taustat, että upeat kortit tulisivat hyvin esille. Tästä teoksestani tuli aika paksu, joten tämä oli todella vaikea kuvattava. Aikaa tähän meni todella, sillä oma sairasteluni pilasi hyvää askarteluaikaa. Aikaa on mennyt Tarja O.llakin kun nämä ihanat aarteet minulle teki. Lajittelin kortit aikajärjestykseen ja kirjoittelin muutaman oman mietelauseeni sivuille. Käytin Kristallihelmestä tilaamiani metallisia renkaita, jotka ovat avattavia. Näihin renkaisiin on helppo lisätä sivuja.

Skannasin tietenkin ja mieheni valokuvasi lisäksi sivut. Tässä peräkkäin molemmilla tavoilla otetut kuvat:



Etukansi







Laulua lumisateella ja Matkalla jonnekkin







Matkalla mummolaan  ja Rakkaus mietityttää



Hevoshullut



Siipien havinaa ja Mietityttää



Murrosiän kiemurat




Siivekkäitä ja Ikuiset ystävät







Ruska-aikaa ja Aikuisuuden kynnyksellä







Uusi pyörä ja Katso ylöspäin







Kyyhky ja Kissa aatoksissa







Auringon paiste ja Auringon lasku





Kissa pistoksissa ja Kaipuu








Ikonin taikaa 1 ja 2



Ikonin taikaa 6



Ikonin taikaa 3 ja 5


Haave



Sukupuu ja Perintö







Pyhät ja Enkeli







Rakkaus ikoneihin 1 ja 2







Kissa ystävä ja Ystävän merkitys



Enkeli ja kissa



Pimeässä ja Kissan tango







Kohtaamisia ja Kissa hukassa







Sydämen asia ja Avain puutarhaan



Takakansi   Äiti enkeli


Tässä vielä koko kansio. Kuten huomaat, minulla on todellinen aarre hallussani. Kiitos vielä Tarja. Tämä kansio oli todella mieluinen projekti.




Ihanaa alkavaa viikonloppua. Huomaathan edellisen postini uuden musiikkihaasteen.


Minä sain tänään kolme upeaa kirjettä, joiden esitteleminen on pakko jättää huomiseen. Minulla on todella kiireinen päivä huomenna töissä. Menen nukkumaan kauneusunia välillä.

11 kommenttia:

Marja Kokkonen kirjoitti...

Vau! Kylläpä siinä on ollut työtä, mutta niinkuin sanoitkin niin ajan kanssa ja taidolla tehdyt kauniit kortit ansaitsevat päästä arvoistensa kansien väliin :) Taitava äitini on taas ollut ahkerana ja antanut luovuuden kukkia! Terveisiä Tarja O:lle!

Vilimarika kirjoitti...

Työtä on paljon, mutta kannatti!

Susanna kirjoitti...

Upea kirja ja Tarja O:n kortit kauniita! Aivan mahtavia nuo ikonit ja kissi-kortit! Niin ja tietenkin sinun ajatelmasi! WAU!! Mukavaa perjantaita!

Melissa kirjoitti...

Oikein upea kirja.

Maca kirjoitti...
Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.
enkulin käsityöt kirjoitti...

Anteeksi Maca. Minä sähelsin tuolla hallintapaneelin puolella ja ei ollut tarkoitus poistaa viestiäsi. Normaalisti komennon saa kumottua. Anteeksi, olen järkyttynyt.

enkulin käsityöt kirjoitti...

Maca on lisännyt kommentin tekstiisi "Art Journal":

Hieno kokonaisuus!

Tässä poistettu viesti. Huomasin nyt, että viestithän tulevat myös sähköpostiin. Olen minä todellinen nettitaituri

jipe kirjoitti...
Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.
enkulin käsityöt kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Anonyymi kirjoitti...
Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.
enkulin käsityöt kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.