keskiviikko 25. syyskuuta 2013

Atc-vaihto

Täällä on lennetty tukka putkella ja kirjaimellisesti kävelty päin seiniä. Töissä on ollut kiirettä koko alkuviikon. Olen kolmena päivänä herännyt huimaukseen ja kävellyt sananmukaisesti seinään. Lisäksi olen juonut kamalasti vettä. Oli siis pakko mennä lääkärin vastaanotolle. Helpottaa nyt, sillä kokeet on tehty ja edessä on vielä sokerista paastokoe ja rasitustesti. Olen loppuviikon sairaslomalla. Pakko todeta ettei vanhuus tule yksin...

En ole ehtinyt esitellä upeita postejani. Tänään sain ViliMarikan kirjeen. Vaihdoimme kaksi korttia.

Enkuli-ystävä (Ihan minulle tehty rakas kortti)

Happy cat
Minua hemmotellaan todella. Sain todella mieluisan yllätyksenkin.



Tosi tosi mielenkiintoinen pokkari
Kiitos Ihana ViliMarika upeista aarrekorteista ja upeasta pokkarista. Aivan kuin olisit arvannut, että minä huomenna lepään ja varmasti luen tätä pokkaria. Tosi mielenkiintoisen oletkin osannut valita minulle. KIITOS

3 kommenttia:

Marja Kokkonen kirjoitti...

Voi ihanuus, miten sydäntä lämmittävää postia mammani on saanut, varmasti piristi jännittävää päivää! Ystävät osaa olla ihania <3

Vilimarika kirjoitti...

Oleppas hyvä, ystävä rakas. :)
Ikävä kuulla sinun voivan huonosti. Toivottavasti pian saat selvyyden ja hoidon siihen!
Meilläkin syyskuu ollut pullollaan ikävyyksiä. yksi kuolemantapaus, 3 sairaalaan joutunutta ja yksi ikävä varkaus. Kaikki siis perheessä/lähisuvussa.

vesimiesneuloo kirjoitti...

Toivotaan että saat selvyyden huonoon vointiin,ja siihen sitten lääkkeet.

Itse kärsin samanlaisista vaivoista muutama vuosi sitten,ja diabetes sieltä löytyi.Siihen sain tabletit ja nyt menee jokseenkin hyvin.