tiistai 27. elokuuta 2013

Atc-kortteja

Tänään olen lentänyt. Pesin koko huushollin ikkunat, ja olen ihaillut, kun lasista näkyy läpi. Eilen vietin koko päivän siivoamalla kodin kokonaan. Toki olen ehtinyt välillä olla ulkonakin. Ihanasti elokuun aurinko lämmittää vielä.

Viimeyönä heräsin jonkin painajaisunen jälkeen ja menin purkamaan tunteitani askarteluhuoneeseen. Syntyi linna-sarja, ja uni maittoi taas askartelutuokion jälkeen.

Linna 1/4 Varattu


Linna 2/4 Varattu

Linna 3/4 Varattu

Linna 4/4 Varattu
Ihanaa iltaa - muista synttäriarvontani

10 kommenttia:

Paula kirjoitti...

Varasin sinulle ne kaksi korttia, eli pinossasi on nyt 5. Komeita ja kauniita linnakortteja! Saanko varata tuon numeron 2?

Sude kirjoitti...

Kauniita kortteja,oikeita unimaisemia. Ykkönen on aivan ihana, voin kuvitella olevani tuossa maisemassa.

Anemone kirjoitti...

Aivan ihania!!!! Haluisin tuon ykkösen..Saanhan, laita se jemmaan mulle. Katson lisää kun mennään kotiin mökiltä.Mä en täällä tätä uutta läppäriä vielä oikein hallitse :)

sirkkis kirjoitti...

Onneksi vielä kurkkasin tänne. On auki se vaihtojuttu, siis lisäksi tästä aarrearkusta no 2, kiitos. Nyt on kaksi koossa. Enköhän odottele vielä kolmattakin... Minäkin ehdin sitten tehdä jotain kortteja lisää.
Hyvää yötä, nuku hyvin,jos et niin sitten skartelemaan kortteja ;)

Kirsikka kirjoitti...

Voi kun tas on ihania kortteja en minä osaisi tehdä.

Heenu kirjoitti...

Ihastuttavan ihania !!!! Saanko varata no 3

Susanna kirjoitti...

IIIIIHANIA!! Saisinko varata nelosen? Upeita että hengästyttää!!!

TiinaJ kirjoitti...

Voi harmi, kun jäin tällä kertaa ilman :( Mutta tosi kauniita kortteja olet tehnyt.

kosotäti kirjoitti...

Hyvä konsti purkaa painajaisia, upeita kortteja, mutta pöllöhulluun vetoaa tuo ykkönen eniten.

Kirsti kirjoitti...

Tosi kauniita kortteja:)